1. Jak długi jest czas realizacji mojego zamówienia ?
Wszystkie prezentowane towary posiadamy na swoich magazynach, co pozwala do minimum ograniczyć czas realizacji zamówień. Zamówione produkty są wysyłane z naszego magazynu w ciągu 2-3 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub zlecenia przesyłki za pobraniem.
2. Od czego zależy cena transportu towaru ?
Cena transportu uzależniona jest wymiarów i wagi zamawianego towaru.
3. Jak mogę się dowiedzieć, że moje zamówienie ma status przesyłki wysłanej ?
W momencie wysłania Twojej przesyłki z naszego magazynu w tym samym dniu dostaniesz emaila potwierdzającego wysyłkę wraz z numerem listu przewozowego dzięki któremu możesz w każdej chwili sprawdzić status swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
4. Czy istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście?
Obecnie nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
5. W którym miejscu przesyłki mogę znaleźć paragon lub fakturę ?
Paragon lub faktura znajduję się w kieszeni foliowej (tam gdzie list przewozowy) przyklejonej na zewnątrz paczki którą do Ciebie wysłaliśmy.
6. Czy mogę umówić się z kurierem na dostawę paczki w konkretnym czasie ?
Standardowo przesyłki dostarczane są przez Firmy Kurierskie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Nie mamy wpływu na dokładną godzinę dostarczenia przesyłki, ale specjalnie dla naszych klientów wykupujemy dodatkową usługę „Awizacja Telefoniczna” - dzięki niej kurier będzie kontaktował się z Tobą wcześniej przed doręczeniem i istnieje szansa umówienia się na preferowaną godzinę. Dostawa po godz. 16.00 jest również możliwa, ale usługa ta dotyczy tylko wybranych lokalizacji i jest dodatkowo płatna. O szczegóły pytaj w Biurze Obsługi Klienta.
7. Czy mogę umówić się na dostawę w sobotę ?
Tak, jednak w takim przypadku opłata jest o 100% wyższa (nie dotyczy promocji z transportem gratis) i obejmuję tylko wybrane lokalizacje. W tym celu skontaktuj się z Obsługą Sklepu.
8. Kiedy i jak mogę dokonać odbioru przesyłki w sytuacji gdy kurier nie zastał mnie w domu?
Firma nasza ma wykupioną dodatkową opcję awizacji telefonicznej i smsowej dzięki której można umówić się na inny termin. Jeżeli jednak kurier nie będzie w stanie się skontaktować, pozostawi informację awizo.
9. W jaki sposób zostanie dostarczony mi towar ?
Np. niektóre meble, ławki czy trampoliny są wysyłane w częściach, opatrzone instrukcjami do łatwego, samodzielnego montażu. Meble są złożone na płasko i zaopatrzone we wszystkie potrzebne części oraz instrukcje. Niektóre produkty są dostarczane w całości np. zestawy rattanowe, technorattanowe czy leżaki.
Każda przesyłka wysyłana z naszego magazynu jest sprawdzana i pakowana przez dwie wzajemnie kontrolujące się osoby, sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych. Każda paczka jest dokładnie oklejana naszą taśmą firmową oraz w 100% ubezpieczona.
10. Jak mam postąpić kiedy przesyłka uległa uszkodzeniu w trakcie dostawy ?
Po otrzymaniu towaru po pierwsze sprawdź czy przesyłka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzenia, następnie przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera, zweryfikować jej zgodność z zamówieniem oraz sprawdzić czy żaden z zamówionych produktów nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W sytuacji kiedy jednak przesyłka uległa uszkodzeniu KONIECZNIE musisz sporządzić "Protokół Szkody" w obecności kuriera w momencie dostawy (Protokół Szkody spisany w innym terminie nie stanowi podstawy do uznania reklamacji). Kopia protokołu jest dla kuriera, oryginał dla Ciebie. Oryginał protokołu prześlij do naszej firmy emailem (w postaci skanu), lub pocztą na adres: Kraszewskiego 10, 64-920 Piła. Po otrzymaniu protokołu nasz dział reklamacji skontaktuje się z Tobą.
11. Czy podane ceny są ostateczne ?
Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji cen.