ZWROT PRODUKTÓW

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny!
  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość),
  • Transport zwrotny jest na koszt klienta,
  • Po sprawdzeniu otrzymanej paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie,
  • Skontaktuj się z nami, jeżeli interesuje Cię wymiana produktu na inny z naszej oferty pod adresem reklamacje@focusgarden.pl,
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczni kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania i montażu.

JAK ODDAĆ PRODUKTY?

To proste - wystarczy tylko kilka minut!
  1. Wypełnij online formularz zwrotu*. Oczekuj potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z naszej strony!
  2. Solidnie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz kartkę z imieniem i nazwiskiem, paragonem lub fakturą.
  3. Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki ze zwracanymi produktami do naszej siedziby.
  4. Wyślij towar

REKLAMACJA TOWARU

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu
Kiedy stosować:
  • w trakcie odbioru towaru stwierdzono szkode
  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
Przebieg reklamacji:
  1. Wypełnij i wyślij prosty formularz reklamacji online, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. rabat na produkt,
    3. inna propozycja,
  2. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji, wiadomość prześlemy na wskazany przez Ciebie adres email.
Wady uwidocznione w trakcie użytkowania lub wady fabryczne
Kiedy stosować:
  • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
Przebieg reklamacji:
  1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę,
  2. Wypełnij i wyślij prosty formularz reklamacji online
  3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji, wiadomość prześlemy na wskazany przez Ciebie adres email.
Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub wymiana towaru na inny
Kiedy stosować:
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
  • chce wymienić towar na inny
Przebieg reklamacji:
  1. Wypełnij i wyślij prosty formularz reklamacji online
  2. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji, wiadomość prześlemy na wskazany przez Ciebie adres email.

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Towar do zwrotu powinien być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinien być tak zapakowany , aby nie uszkodził się podczas transportu. Najlepszym rozwiązaniem jest zapakowanie towaru w taki sam sposób w jakim go Państwo otrzymaliście. Jeżeli towar był dostarczony przesyłką paletową niezbędne będzie umieszczenie go na palecie.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

P.H.U. Focus Sławomir Czajkowski
ul. Krzywa 15/17
64-920 Piła

Warto wiedzieć:

  • Potwierdzamy, że zgodnie z dobrowolnie zaakceptowanym przez Klienta przed złożeniem zamówienia regulaminem kontakt w sprawach reklamacji odbywa się wyłacznie w formie pisemnej.
  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
  • W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu FocusGarden.pl lub zwrot należności,
  • W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
  • Prosimy nie odsyłać towaru bez kontaktu z działem reklamacji. Bez wcześniejszego ustalenia zwrotu towar nie zostanie przyjęty.
  • Jeżeli nie posiadasz dokumentu zakupu, zgłoś taką informację na adres reklamacje@focusgarden.pl, w odpowiedzi zwrotnej zostanie wysłany wymagany dokument
* Możesz również skorzystać z ustawowego formularza odstąpienia od umowy.
** Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014)



Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.